Sommar=Grill!

God kväll!
Just nu känns det skönt att bara vara hemma med sin lilla studio.
Mina gitarrer har en viss närvaro som får mig att må bra.
Kom nyss hem från kalas hos kära Jasmine :) Tack för tårtan ;)
Imorgon är det dags för lite rep inför spelningen på lördag!
Planering på söndag inför ett nytt exklusivt projekt ;)
.
VÅR: Det första innan sommaren kommer, folk kommer loss ur deras koma och synen hos folk är helt annorlunda.
Jag känner mig glad, fast tom på något.
Men när sommaren är kommen då får man liv igen, då det börjar blomstra i min omgivning!
Längtar tills grillen kommer fram och mina vänner kommer över för lite grillning!
LOVE LIFE!

Cypern =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0