1.000.000 Nollor

Solen försvann och tog sommaren med sig, kylan sprider sig i lägenheten.
Men klockan är inte så mycket än.
Men hoppas på att den snart kommer tillbaka och förgyller min dag.
.
Har börjat lyssna på kapten röd i söndags, mer ingående.
Så fastna framför studion och började med en reaggae-låt, grymt kul!
1.000.000 nollor.
.
Ibland har jag tankesättet att du kan bli vad du vill, du kan göra precis vad du vill.
Allt har med din inställning att göra, men ´å andra sidan skall man inte anstränga sig för mycket för att bli något tydligen, väldigt förvirrande!
Då jag refererar till folk som inte lyfter ett finger, bryr sig inte om så mycket. Den "tuffa" killen i skolan.
Silverfatspojkarna?.
Jag skulle kunna känna mig som en sån ibland, men jag har fortfarande en vision i livet som jag skall ta mig till, så småningom.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0